جمعه ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - November 22 2019
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۶۷۳۵۱
با آغاز همکاری تپ­سی و بانک ملی ایران، تعداد بانک­های همکار این شرکت برای «تسویه اعتبار در لحظه» افزایش یافت و تعداد بیشتری از رانندگان می­‌توانند بدون نیاز به افتتاح حساب جدید از این امکان استفاده کنند. سفیران تپ­سی می‌توانند با امکان «تسویه اعتبار در لحظه»، در هر لحظه که مایل باشند، حتی در ساعات نیمه شب و روزهای تعطیل، سهم­شان از هزینه سفر را به حساب خودشان واریز کنند.

میهن امروز- در حال حاضر حدود 20 درصد سفیران تپ­سی در بانک ملی حساب دارند و با امضای قرارداد با این بانک، بیش از 30 درصد سفیران این شرکت می­توانند بدون نیاز به گشایش حساب جدید، از امکان «تسویه اعتبار در لحظه» استفاده کنند.

 			 				 					امکان تسویه «اعتبار در لحظه» تپسی با رانندگان

به گفته هومن دمیرچی، در بین تاکسی­‌های اینترنتی، فقط تپ­سی امکان «تسویه اعتبار در لحظه» را دارد چون از زیرساخت­های توسعه یافته و قابلیت­‌های فنی ویژه­ای برخوردار است.

امکان «تسویه اعتبار در لحظه» تپ­سی با توجه به تمایل رانندگان برای دریافت سریع هزینه سفر ایجاد شده تا سفیران این شرکت، راحتی و آسایش بیشتری داشته باشند.

پیش از این تپ­سی با همکاری بانک پاسارگاد، امکان «تسویه اعتبار در لحظه» را در اپلیکیشن خود فعال کرده بود و سفیران برای استفاده از این گزینه باید یا در این بانک صاحب حساب بودند یا در آن حساب باز می­کردند. با افزوده شدن بانک ملی ایران به بانک­های طرف قرارداد تپ­سی، سفیران این شرکت می­توانند برای استفاده از این امکان، یا در بانک پاسارگاد یا در بانک ملی حساب داشته باشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با تاکسی اینترنتی تپ­سی می­توانید به این نشانی مراجعه کنید: https://tap30.ir

منبع: تابناک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش تصویری